пʼятницю, 24 жовтня 2014 р.

Оголошується віртуальний конкурс фотографій «Я і моя професія»


З метою  підняття престижу робітничих професій і позитивного іміджу професійно-технічної освіти регіону, на виконання методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014-2015 навчальному році (лист МОН України від 25.07.2014 № 1/9-376), Концепції  національно-патріотичного виховання молоді (спільний наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493) навчально-методичний центр профтехосвіти у Дніпропетровській області оголошує у 2014-2015 навчальному році  віртуальний  конкурс  фотографії «Я і моя професія» серед учнів професійно-технічних навчальних закладів відповідно до умов конкурсу.
До участі у конкурсі запрошуються учні професійно-технічних навчальних закладів та учні шкіл, які проходять профільне навчання на базі ПТНЗ.

УМОВИ
проведення віртуального конкурсу фотографії «Я і моя професія» серед учнів професійно-технічних навчальних закладів області
Конкурс орієнтований на виявлення кращих робіт фотографів – аматорів з числа учнів професійно-технічних навчальних закладів області, спроможних відобразити будні та досягнення людини праці.
Конкурс переслідує творчі та соціально-культурні цілі і не є комерційним проектом.
Конкурс проводиться за номінаціями:
·                   «Ексклюзивний  кадр на робочому місці»,
·                   «Я пишаюсь  своєю професією»,
·                   «Незвичайні професії поряд»,
·                   «Усмішка робітника».

Немає коментарів:

Дописати коментар