Структура та класифікація уроків теоретичного навчання
Шаблони плану-конспекту дистанційного уроку теоретичного навчання
Етапи підготовки майстра в/н до дистанційного уроку
Шаблони плану-конспекту дистанційного уроку теоретичного навчання
Етапи підготовки майстра в/н до дистанційного уроку
Шаблон плану-конспекту дистанційного уроку виробничого навчання
Відвідування, спостереження та аналіз уроку за дистанційною формою
Відвідування, спостереження та аналіз уроку за дистанційною формою
Сучасний урок у професійній школі (для майстрів виробничого навчання)
Технологічна модель сучасного уроку виробничого навчання
Рекомендації щодо формування виховної та розвивальної мети уроку
Методичні рекомендації щодо удосконалення професійної майстерності молодих педагогів
Рекомендації майстрам в/н по складанню паспорта майстерні, лабораторії
Самоосвіта як підвищення компетентності педагога
Самоосвіта як підвищення компетентності педагога
ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В РОБОТІ
|
1. Організація участі здобувачів освіти закладів П(ПТ)О до проходження ЗНО у 2020 році. Нормативно-правове забезпечення:
|
2. Нові нормативно-правові документи в сфері освіти, пріоритети діяльності МОН у реформуванні П(ПТ)О:
|
3. Про стан впровадження в освітній процес елементів дуальної форми здобуття освіти:
|
4. Про наукові товариства здобувачів освіти закладів П(ПТ)О:
|

Немає коментарів:
Дописати коментар