2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
В 2024-2025 навчальному році педагогічний колектив працюватиме над V етапом (узагальнюючий,
підсумковий) науково-методичної проблемної теми закладу: "Формування сучасних підходів в підготовці фахівців для аграрного сектору виробництва відповідно до потреб регіону на основі інноваційних технологій".
2023-2024 навчальний рік
В 2023-2024 навчальному році педагогічний колектив працюватиме над ІV етапом (Практично-творчий етап та поточний аналіз) науково-методичної проблемної теми закладу: "Формування сучасних підходів в підготовці фахівців для аграрного сектору виробництва відповідно до потреб регіону на основі інноваційних технологій".
2022-2023 навчальний рік
В 2020-2021 навчальному році
педагогічний колектив працюватиме над першим (підготовчим) етапом роботи
над навчально-методичною темою закладу: «Формування сучасних підходів в підготовці
фахівців для аграрного сектору виробництва відповідно до потреб регіону на
основі інноваційних технологій».
Основні завдання методичної роботи:
-
підвищення педагогічної, професійної майстерності та методичного рівня педагогічних
працівників;
-
організація роботи
з педагогічними кадрами на основі урахування їх потреб та реального рівня
професійної компетентності;
-
удосконалення форм
і методів навчання і виховання здобувачів освіти;
-
організація роботи
з педагогічними працівниками в умовах пандемії (COVID-19);
-
забезпечення професійної, навчальної і інформаційної
мобільності викладачів і майстрів в/н;
-
особистісно-орієнтований підхід до формування пізнавальної
діяльності здобувачів освіти;
-
діагностування та оцінка педагогічної
діяльності за кінцевими результатами;
-
інтеграція змісту
загальноосвітньої і професійної підготовки;
-
розробка
професійно-спрямованого дидактичного матеріалу предметів загальноосвітньої
підготовки;
-
створення комплексно-методичного забезпечення предметів іпрофесій,
розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних
засобів навчання;
-
оволодіння інноваційними педагогічними та інформаційними
технологіями;
- підготовка до атестації педагогічних пра
Загальні
напрями в організації методичної роботи:
№
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Примітки
|
1.
|
Провести засідання методичної
ради:
Засідання І
1.
Підсумки методичної ради, МК за 2019
– 2020 н.р. та
визначення основних напрямків методичної роботи.
1.1. Обговорення і затвердження плану роботи
методичної ради (далі МР) на 2019 – 2020 н. р.
1.2. Розподіл обов `язків між членами МР.
1.3. Інформація
про нормативні документи з питань організації навчально-виробничого процесу.
Обговорення нових навчальних програм з базових навчальних дисциплін,
Держстандартів професій, підручників, рекомендацій МОН щодо викладання
предметів.
1.4. Оброворення планів роботи МК, інших
форм методичної роботи на 2019 – 2020
н. р.
2.
Схвалення планів роботи методичних
комісій, затвердження планів роботи творчих груп, Школи молодого педагога,
Школи ППД,
3.
Атестація педагогічних працівників у 2019 –
2020 н. р.
4.
Організаційні заходи щодо проведення:
- І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;
- предметних тижнів;
- декад робітничих
професій.
- Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика;
- Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім.
Т.Г.Шевченка.
5. Про поновлення методичних матеріалів в методичному
кабінеті.
Засідання ІІ
1.
1. Впровадження інноваційних
технологій у навчально-виробничий процес. Удосконалення навчального процесу
на основі сучасних технологій навчання.
2.
2.Робота зі здібними учнями. Про підготовку
до участі у Всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, конкурсі-захисті
науково-дослідницьких робіт МАН.
3. Про хід атестації педагогічних працівників навчального
закладу у 2019-2020 н.р..
4. Про апробацію навчальних, практичних, методичних посібників,
розроблених педагогічними працівниками ВПУ №75
5. Взаємовідвідування уроків.
Презентації досвіду роботи педпрацівників, досвід яких узагальнюється.
Засідання ІІІ
1. Підсумки
моніторингу якості освіти в
закладі за І семестр 2019 – 2020 н.р.
2. Аналіз участі у І та ІІ
етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, конкурсах,
конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.
3. Звіт про роботу методичних комісій за І семестр 2019 – 2020 н.р.
4. Результати проходження
курсів підвищення кваліфікації у 2019 році педагогічними працівниками училища
та план КПК на 2020 рік.
5.Затвердження методичних
розробок, напрацювань педагогів та порушення клопотання перед НМЦ ПТО у
Дніпропетровській області щодо розгляду
напрацювань навчально-методичною
радою.
Засідання ІV
1. Державна підсумкова
атестація учнів в 2019 – 2020 н. р.
2 Звіти педагогічних працівників, які атестуються.
3. Робота предметних, технічних, спортивних, художніх
гуртків, організація додаткових
індивідуальних занять.
3. Організаційні заходи щодо проведення
конкурсів фахової майстерності серед учнів П(ПТ)О Дніпропетровської області.
4. Робота з
молодими педагогами.
Засідання V
1. Діяльність
роботи методичних комісій, інших форм методичної роботи щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагогів.
Звіт голів МК про роботу за навчальний
рік.
2.
Оцінка результативності методичної
роботи у 2019 – 2020 н.р., планування
роботи на наступний навчальний рік.
3. Аналіз
роботи педагогічного колективу над проблемним питанням навчального закладу.
4.
Виконання навчальних програм у 2019 –
2020 навчальному році.
|
Вересень
Листопад
Січень
Березень
Травень
|
|
2.
|
Надавати допомогу в
плануванні роботи МК.
Направляти і
керувати роботою методичних комісій.
Проводити засідання
МК згідно графіку.
|
Протягом року
|
|
3.
|
Спланувати роботу семінарів, які
будуть проведені в цьому році.
|
До 16.09.
|
|
4.
|
Систематично вивчати методичні листи, рекомендації,
накази по питаннях удосконалення методичної і навчально-виховної роботи з послідуючим обговоренням на засіданнях
МК.
|
Протягом
року
|
|
5.
|
Членам МР
розробити і розглянути заходи, які
сприяють сталому розвитку особистості педагогів та учнів.
|
Протягом
року
|
|
6.
|
Обговорити зміст завдань для проведення вступних випробувань, учнівських
олімпіад, конкурсів, завдань для діагностичних
контрольних робіт, директорських контрольних робіт та інше.
|
Протягом
року
|
|
7.
|
Організація роботи творчих
груп:
ü
«Формування інформаційної культури
особистості − найважливіше завдання сучасної освіти»;
ü
«Учнівське самоврядування як засіб формування висококомпетентної особистості»;
ü «Формування висококомпетентної особистості шляхом запровадження
інформаційно-комунікаційних технологій».
|
Протягом
року
|
|
8.
|
Провести відкриті виховні заходи та уроки із застосуванням традиційних
та інноваційних форм і методів роботи.
Тренінгові заняття.
|
Протягом
року
|
|
9.
|
Створення відкритих інтернет-ресурсів (блоги, сайти,
електронні бібліотеки) з навчальних дисциплін професійної та
загальноосвітньої підготовки
|
Протягом
року
|
Немає коментарів:
Дописати коментар